1/12/2010

Egy kiscsikó meglovasítva

Még Decemberben keresett meg Zsolt, hogy lovasítsunk meg pár dolgot.csikoGondolom a paciról már rájöttél, ez nem egy bűnözői coming out. Játszóházat nyitott Pomázon és a neve Kiscsikó. A kiindulás az volt, hogy vadnyugati hangulat gyerekbarát és pacifista megközelítéssel, vagyis pisztoly, puska kilőve (csak a képzavar kedvéért). Az arculat még nyitásra elkészült, és erről készítettek is egy hangulatos kis videót.

Untitled-1

A lovakkal már korábban is barátkoztam. Így örömmel „csaptam” ismét közéjük.

De talán ne is magyarázzam túl a dolgot, inkább nézzétek meg az azóta már úgy 90%-ig kész weboldalt, ott szerepel szinte az összes dolog, amit terveztem és web designerkedtem klikk ide:

A grafikáért én vagyok a „bűnös” és az általam elkövetettek webre alkalmazásáért és flash-re alakításáért pedig Tóth Mariann. Neki is van weboldala, amit érdemes megnézegetni mert rajzi alapokkal is jól felkészült (ami, mivel Tónió lánya nem meglepő).

Fog még alakulni és bővülni az oldal, de már élvezhető.

Ha Pomáz környékén jársz és van gyermeked, ugorj be a Csikóvárban a Kiscsikó Játszóházba, nem bánod meg.

No comments:

Indul a heti 1-2 post szezon egészen nyárig rendszeresen jelentkezem a karikatúráim és tetoválásaim közzétételével.