1/13/2010

póló lopó ló-póló….. ha érted mire gondo-lók

Úgy tűnhet mostanában a ló a vesszőparipám 

Tegnap reggel csöngettek és mikor kimentem alaposan meglepett a futár és a csomag, amit hozott, főleg mert nem rendeltem semmit.   Mikor kibontottam, jött a második lepetés: nem 
„fehér por” volt benne, hanem egy póló,
rajta az általam rajzolt hell ló vagyis Helló  .

A fiam 5 éves kora ellenére máris megrögzött fotós, így kihasználta a lehetőséget. Ez itt az eredmény:

zsoldiot

Az új pólómon díszelgő lóból ha Sherlok Holmes képességekkel vagy megáldott kikövetkeztetheted, hogy a kínai horoszkóp szerin a tűzló évében születtem.
(Lehet, hogy már születésemkor lóvá tettek?!)

Ha késztetést érzel arra, hogy „Zsoldosos” pólód legyen neked is áll a lehetőség, rendelj a http://www.kiralypolo.hu/zsoldospeter
oldalon és hipp, hopp te is zsoldospólós lehetsz.
Már most is van választék de hamarosan fog bővülni is és nem csak „lókkal”.
Ja és akár az is megoldható, hogy ha van már, vagy lesz tőlem portrékarikatúrád akár azt is megpólósíthatod.

Szolgálati közlemény; ha annyira ismerősöm, barátom esetleg rokonom vagy küldj egy privát mailt nekem és még kedvezményt is kaphatsz.

No comments:

Indul a heti 1-2 post szezon egészen nyárig rendszeresen jelentkezem a karikatúráim és tetoválásaim közzétételével.