9/07/2009

Rajztalan Vidoros képelődés

 

Bocsánat, hogy így se szó, se kép eltűntem több mint egy hétre, de a hitem áldozata lettem. Amikor Nyíregyházára a Vidor fesztiválra készülődtem úgy terveztem, egyszer csak már onnan jelentkezem mindenféle "előjáték" nélkül. VidorNos itt jön a hit kérdése: Azt hittem a szokott szálláshelyünkön mint a múlt évben is ott vár majd a wifi és jó kis napi rajzokkal szórakoztatom majd a nyájas látogatókat a blogomon.csütörtök 001

Nem volt ott, illetve verődött oda valamennyi, de csak Marabu mester szobájába a szomszédos épületből. Így Ő folyamatosan jobbnál jobb posztokkal tudósított mindenről. Másként mondva;  annak van szerencséje, akit Mar-a-bu,:P de ne is tréfálkozzunk tovább nevekkel nem csak azért nem illendő, de mert nem is túl színvonalas.

Ezen a képen érkezik Joe aki itt még az első nap lelkesedésétől szárnyal,

Joemadár 

már előre jelezte semmi netes kommunikációra ne számítsanak tőle míg vissza nem tér.

Nekem meg illene kompenzálnom a malőrt. A következő cikkekben lesznek majd rajzok is, de most inkább fényképes karikatúrista jelenlét igazolás:

elsonyiregyen 016 
Joe első napi fagyasztott kiadása.

elsonyiregyen 012 
Tónió ugyanekkor a fagy, eső és szél álló karikatúra terminátor.

Mi Joeval megpróbáltunk szintén kicsit dacolni aznap az időjárással de szerencsére a szervezőknek több esze volt és a közeli Korzó Plázába tereltek így később már teljesen oda is szoktunk.

Fejérvári Zsolt 
Tóniót a Street fighter -ségben Fejérvári Zsolt erősítette.
Mi ketten Békési Joe-val a továbbiakban “Plázacicák” lettünk.Marabu
Csütörtöki pillanatképen Marabu és körülötte Settenkedő.
Egy kicsit arrébb pedig ;

Rák BélaRák Béla most otthon felejtette a kombóját.
Kettősük igazi Vidor hangulatot teremtett szerte a városban.
De erről részletesebb képet a Vidor oldalon találtok. Ajánlom szeretettel.

Folyt.köv…. de már lesznek a plázában elkövetett karikatúrák is!

No comments:

Indul a heti 1-2 post szezon egészen nyárig rendszeresen jelentkezem a karikatúráim és tetoválásaim közzétételével.