4/16/2008

Tomika visszatér

Megkönnyebbülem.- Hogy miért?  Amiatt, hogy nem okoztam maradandó lelki sérülést Tomikának amikor jól kiblogoltam.         Nem volt célom ami történt, hogy bezárta a "boltot" vagyis megszüntette a weblapot ahol a ceruzával kopírozott rajzai voltak.

hofi 

Valamivel korrektebb  a mostani oldala, mivel feltünteti, hogy amatőr és fényképek illetve karikatúrák átrajzolásával  készültek az oldalán található rajzok.                                                                 Teljesen korrektnek azt tartanám ha megjelölné a forrást is vagyis belinkelné Joe, Tónió és az én oldalamat is. Illetve, ha nem lenne minden oldalon ott a copyright, ami azért csöppet mulatságos másolatok esetén.

Szó nincs arról, hogy végig akarnám kergetni a teljes weben, most is véletlen akadtam rá egy ismerős linkajánlásnak köszönhetően, amit a Portrekarikatura.lap.hu szerkesztőjeként kaptam.

Na jó nem csigázom tovább az érdeklődést itt lehet megnézn a weboldalát : http://www.tomikarajzai2008.extra.hu/karikatura.htm

11 comments:

Anonymous said...

Ez nagyon durva. Pereld be a fickót!

Haránt Artúr said...

ezdessszar :D, és basszus még ki is rakja őket az internetre, jáksóét még alá is írta, hát kemény...

Haránt Artúr said...

sorry most látom, hogy mindet aláírta, van arca a csávónak...

Zsoldos Péter said...

:) de még fokozza is a dolgot mert a lap aljára oda is biggyesztette, hogy: Minden jog fenntartva! (c)2008

Haránt Artúr said...

bazzeg vigyázz, holnap már perelni fognak téged :))

Zsoldos Péter said...

Ja ja coopingolják a rightomat és megyek a sittre, de legalább könnyeb lesz megrajzolni eleven tapsztalatok alapján a közös bűnös projektunkat :D

Cserkuti said...

Ez gyönyörű!
A karikatúra.lap.hu-ra amúgy jelentkezz ettől függetlenül! Írj a szerkesztőnek a lap alján lévő linkre kattintva!
Bár én a faszinak ís írnék egy levelet, hogy legalább tűntesse fel, kinek a rajzait másolja.

Zsoldos Péter said...

A karikatúra.lap.hu -n már szerepelek, csak a portrékarikaturisták között nem. Éppen az előbb beszéltem Halász Gézával aki a MÚOSZ karikatúra szakosztályának az elnöke és a karikatura.lap.hu-t szerkeszti. Megígérte, hogy orvosolva lesz a dolog. Ha rögtön abból az irányból indítok most nem lenne meg az eset bulvár "értéke". :)

Békési Joe said...

Péter
Kár, hogy nem olvastam a megjegyzéseket, mert pont ugyanezen okoktól indíttatva -mármint a minden jog fenntartva és a totális átmásolás saját aláírással- helyeztem fel a blogra. De most már otthagyom, hadd tudják minél többen mily' csúnya dolog pofátlanul másolt dolgot publikálni.

Gáspár Tamás said...

Igazán nem értem ezt a nagy felbojdulást, hiszen a másolás állítólag a tisztelet jele. A rajzait elnézve könnyen lehet, hogy sikerült rábukkannod a legnagyobb élő rajongódra.:))
Persze úgy nagyobb lenne a poén, ha "Tomika" legalább egy kicsit tudna rajzolni, és néhány jófajta átirattal próbálná egyszerre megdönteni a pofátlanság és az ostobaság világrekordját, dehát az ember ne legyen telhetetlen.
Minden esetre az oldalát azóta már átkeresztelte "ERROR 404-re"...

Zsoldos Péter said...

Teljesen egyet értek veled Tamás és úgy belelkesedtem a hozzászólásodon, hogy bár eredetileg nem terveztem, egy újabb postot írtam a témában.

Indul a heti 1-2 post szezon egészen nyárig rendszeresen jelentkezem a karikatúráim és tetoválásaim közzétételével.